Sessió de coordinació EMAILC CETE+ a l’Escola Guillem Fortuny de Cambrils

Avui hem assistit a la sessió de coordinació  amb l’equip impulsor del projecte Erasmus+ de l’Escola Guillem Fortuny de Cambrils, i hem estat testimonis de l’impacte directe a l’aula del programa Erasmus+ a partir dels aprenentatges obtinguts en les dues mobilitats fetes el curs passat. A partir de les idees agafades durant el job shadowing a Salònica i la formació a Dublín, l’alumnat i les seves docents han estat capaços de reinventar l’hort a través de l’estudi dels insectes. Aquest projecte innovador permet a l’alumnat treballar els hàbitats, les matemàtiques i la llengua anglesa de manera transversal, així com introduir eines digitals que van ser practicades durant la formació.

Volem agrair a l’alumnat de 2n A per convidar-nos a entrar a la seva aula i mostrar-nos com interaccionen en anglès utilitzant les plataformes Edpuzzle i Plickers. A més d’aquestes eines, volem destacar el material de suport lingüístic dissenyat a partir de les observacions realitzades durant les mobilitats Erasmus. Finalment, és important assenyalar que l’alumnat presentarà aquest projecte en el Fòrum d’Escoles Verdes que se celebrarà el 9 de març a Salou.

Cal remarcar la difusió que s’ha fet d’aquests aprenentatges a la resta del claustre per tal que puguin ser experimentats. La coordinadora del projecte ens ha transmès els beneficis i l’impacte real que les seves experiències Erasmus estan tenint a l’aula.

Volem donar-vos les gràcies per la rebuda i felicitar-vos per la dedicació que heu posat en la creació d’aquest magnífic projecte.