Sessió de coordinació EMAILC CETE+ a l’Institut Milà i Fontanals de Barcelona

Avui hem tingut la sessió de coordinació amb l’equip impulsor del projecte Erasmus+ de l’Institut Milà i Fontanals de Barcelona. Les dues mobilitats que van tenir lloc el curs passat ja estan tenint un impacte directe en les aules del centre. D’una banda, s’ha dissenyat un projecte de creació artística d’escriptura i dibuix en anglès a 1r d’ESO a partir de la formació sobre l’enfocament AICLE que una docent va fer a Budapest. D’altra banda, les observacions realitzades a les aules de l’Institut Gadda-Rosselli de Gallarate han inspirat la creació d’un projecte col·laboratiu sobre el patrimoni cultural i natural de Catalunya entre l’alumnat de 1r de batxillerat del científic d’ambdós instituts. A més, el job shadowing va ser tan profitós que ha conduït al centre a impartir part de la matèria de Cultura Audiovisual de 1r del batxillerat artístic en anglès. És important assenyalar que  aquesta vivència ha obert la possibilitat de plantejar intercanvis de cara al futur. La docents participants volen deixar constància que les mobilitats realitzades van ser molt enriquidores.

Durant la reunió, el director ha compartit amb nosaltres que, gràcies a l’experiència de participar en el consorci CETE i el microconsorci EMAILC, el centre sol·licitarà l’acreditació Erasmus+. Estan plenament convençuts que dur a terme mobilitats entre l’alumnat tindrà un gran impacte i afavorirà la inclusió en un centre tan divers com el seu.

Volem agrair la vostra rebuda i donar-vos l’enhorabona per tota la tasca que esteu duent a terme en aquest institut del cor de Barcelona.