Dash

Dash és un robot educatiu dissenyat per introduir conceptes de programació i resolució de problemes als nens i nenes d’educació infantil i primària. És un robot divertit que pot fer sorolls simpàtics i llums de colors. És capaç de detectar la veu i es desplaça ballant i cantant. Es pot controlar remotament i programar el moviment a través de la seva aplicació. L’app conté diversos jocs per a tauletes digitals, i ofereix una experiència d’aprenentatge divertida, fomentant la creativitat i el pensament lògic. 

Dash també es pot personalitzar amb accessoris, fet que proporciona una manera pràctica d’expandir les seves possibilitats.

Programació amb web

Podeu programar el robot Dash mitjançant aquesta web:

El navegador que s’utilitza per programar els diferents elements de robòtica que es mostren en aquesta guia és el navegador Chromium.

Per fer servir la connectivitat Bluetooth del portàtil, cal activar el seu suport al navegador. Per fer-ho, cal escriure chrome://flags a la barra del navegador:

adreça al navegador

Escriu Bluetooth a la caixa de cerca i activa, marcant com Enabled, els 4 paràmetres següents:

  • Web Bluetooth
  • Use the new permissions backend for Web Bluetooth
  • Enable Bluetooth Serial Port Profile in Serial API
  • Web Bluetooth confirm pairing support
opcions bluetooth

Així l’aplicació web es pot connectar amb l’element de robòtica i es pot començar a programar.

Programació amb App

  • Wonder for Dash and Dot Robots: App amb reptes de programació que es desbloquegen progressivament. Amb aquesta aplicació el robot es programa a través de blocs gràfics d’icones. 
  • Blockly for Dash & Dot Robots: Aplicació que permet programar el robot a través de blocs gràfics de paraules.

Al blog de Wonder Workshop hi pots trobar publicacions d’interès relacionades amb el robot

No requereix piles. Disposa d’una bateria amb fins a 5 hores d’autonomia d’ús normal. 

L’idioma no es pot modificar des de l’entorn perquè està associat a l’idioma del sistema operatiu.

Els botons no estan programats de manera predeterminada, cal fer-ho a través dels entorns de programació de les aplicacions.


Logos MRR
Desplaça cap amunt
Ves al contingut