Compte d’usuari XTEC de centre educatiu

Es refereix a un compte d’usuari XTEC que està assignat a un centre educatiu. Porta associat un correu electrònic i altres serveis (Nodes, Moodle, Google Drive, etc). El nom d’usuari és el codi de centre substituint el primer dígit per una lletra:

• 0: a
  • 1: b
  • 2: c
  • 3: d
  • 4: e

Per exemple, l’Institut Escola Industrial de Sabadell, amb codi de centre 08024741 té com a nom d’usuari a8024741, el compte d’usuari (i correu associat) és a8024741@xtec.cat.

Alguns centres tenen, a més, un nom propi o àlies, que permet identificar (i recordar) millor el correu de centre i serveix com a url en serveis com a Nodes o Moodle. Un exemple de nom propi per l’Institut Escola Industrial de Sabadell podria ser ie-industrial-sabadell (⚠️ fictici) el que generaria un correu de centre ie-industrial-sabadell@xtec.cat i una web de centre https://agora.xtec.cat/ie-industrial-sabadell.

Etiquetes: xtec

Tipus: Glossari