MiFis (dispositius de connectivitat)

Renovació del servei de MiFis

30.10.23, les MiFis de Vodafone (codi a l’etiqueta VF) deixen d’estar actives. Es poden demanar via Portal d’autorservei.
Comunicat amb instruccions

30.11.23, les MiFis de Orange (codi a l’etiqueta OR) deixen d’estar actives. Es poden demanar via Portal d’autoservei.
Comunicat amb instruccions.

1. No s’informa del número de línia en el cas de centres Vodafone. Sense aquesta dada, no es pot tramitar l’alta.
  2. S’està demanant més d’una línia per petició i no és possible, tal com es va informar en el comunicat. El motiu és que el proveïdor i el servei només poden tramitar una línia en cadascuna de les peticions de cara a la facturació.
  3. El responsable de la línia sempre ha de ser la direcció del centre i no pas la coordinació digital, ja que aquestes línies tenen cost associat malgrat que ho assumeixi el Departament. Així s’especifica en el comunicat.
  4. Perfil de la MiFi mal seleccionat. Han de seleccionar l’opció ”Usuari MiFi” i seleccionen una altra i això, si ho acceptéssim, seria una alta totalment diferent de les MiFi i generaria costos directes als centres.
  5. Demanen, més d’un cop, donar d’alta una mateixa línia que ja ha estat tramitada.

Heu de donar-vos d’alta com a clients CTTI. Aneu a l’apartat Procediment de sol·licitud: finançament i alta:

Tal com es diu als comunicats:

INDIC deixarà d’oferir el servei d’inventari dels dispositius de connectivitat
MiFi. Aquests dispositius constaran inventariats a l’eina de Remedy, on el centre
podrà consultar-ho mitjançant la petició de Sol·licitud d’inventari del maquinari
del centre

Amb l’objectiu de garantir que tot l’alumnat pugui connectar-se a internet des de les seves llars, s’han desplegat 2 tipus de MiFis:

Pla d’Educació digital

Durant el curs 2020-21 i prèvia consulta de necessitats als centres educatius, es van proporcionar connexions portàtils MiFi a tot l’alumnat que no disposava d’internet a la seva llar.

Fotografia d'un dispositiu MiFi
Huawei R219 VODAFONE

Aquests dispositius tenen dades il·limitades però tenen les següents restriccions:

• Horari: L’alumnat podrà disposar d’aquesta connectivitat entre les 7 hores del matí i les 23 hores de la nit.
  • Accés: S’apliquen les mateixes restriccions que les fixades per defecte en els centres educatius, afegint les xarxes socials (Instagram, Facebook), portals de streaming (Netflix, Mega) i de jocs en línia (Xbox Live), i iTunes. Aquestes restriccions s’han establert després de l’anàlisi de l’ús de dades realitzat en els equipaments de connectivitat proporcionats a l’alumnat durant els mesos de confinament en el projecte “equitat digital”.

Red.es

Mifi alcatel
Alcatel MW40V Link Zone

Aquestes MiFis es van desplegar per Red.es durant el curs 2021-22.

⚠️ El pla de dades ja no és actiu i, per tant, aquests dispositius ja no són operatius.
⚠️ El centre ha de conservar els dispositius fins nova comunicació per part del Departament d’Educació.

En cas d’incidència amb les MiFi, podeu fer servir una d’aquestes vies de notificació:

• Envieu un correu a sau.tic@pautic.gencat.cat
  • Truqueu al telèfon 900 100 195 – Opció 2 i 3

Finançat per: