Restabliment d’inici de curs d’equips d’alumnat Chromebook

Els centres educatius gestionen els equips Chromebook de manera autònoma mitjançant la consola d’administració de Google associada al seu Google Workspace.

El procés de restabliment massiu en detall funciona així:

1. El centre recull els Chromebooks de l’alumnat que no els farà servir el curs vinent.
  2. A INDIC, el centre assigna els equips als alumnes que els faran servir el curs vinent. Es pot assignar un a un o massivament.
  3. El proveïdor canvia automàticament l’estat dels equips assignats a Per entregar.
  4. La coordinació digital del centre envia una ordre de Powerwash als equips des de la consola d’administració de Google.
  5. El centre entrega el document de lliurament a l’alumne o la família, que l’ha de retornar signat.
  6. El centre entrega els equips a l’alumnat i es canvia l’estat a Entregat a INDIC.

Podeu consultar l’estat del procés de neteja a INDIC -> Informació general -> Informes -> Esborrat d’usuaris anteriors (inici de curs 23-24)

Chromebook procés

En construcció

Consulteu l’apartat Seguiment d’equips Chromebook.

No cal esperar. Podeu anar fent assignacions en diferents moments, a mesura que els alumnes apareixen a INDIC.

Sí, la família ha de retornar signada la carta de lliurament (model) on es compromet a que es farà un bon ús de l’equip i es retornarà en finalitzar el curs (o quan deixi el centre educatiu).