alumnat amb ordinadors

Comunicat d’accions relacionades amb el PEDC 2023-24

Benvolgut, benvolguda,

Us informo de diferents accions relacionades amb el Pla d’educació digital de Catalunya (PEDC) per al curs 2023-2024:

1. Ordinadors Windows de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO
    La planificació que havia publicat el Departament d’Educació era poder proveir els centres educatius dels ordinadors Windows de 1r i 2n d’ESO a finals d’aquest any 2023. Per motius de tramitació administrativa, finalment l’arribada d’aquests ordinadors està prevista per al 3r trimestre del curs 2023-2024.

Cal recordar que el centre educatiu pot decidir com repartir els equips. Les instruccions de com assignar els equipaments a l’alumnat es poden consultar al manual del sistema d’inventari ÍNDIC (pàgines 12 i 32) que trobareu al nodes Digital.
  1. Regularització d’equips per increment de matrícula
    En el curs 2023-2024 no es produirà una regularització automàtica d’equips per efecte d’increment de la matrícula. S’analitzaran, de cada centre, els equips lliurats en les diferents onades i l’alumnat matriculat per tal de calcular-ne les necessitats reals, i també s’estudiarà l’estat dels equips a l’inventari INDIC.

1. Regularització dels equips de docents i personal PAE
    Es durà a terme de forma automàtica en funció dels equips ja existents al centre, els criteris d’assignació i l’increment de la plantilla. Es farà una primera actuació entre els mesos d’octubre i novembre del 2023, i una segona actuació entre els mesos de febrer i març del 2024.

1. Protocol d’inici de curs
    Per poder lliurar els equips als alumnes i docents aquest curs 2023-2024, s’ha definit el Protocol preparació equips per a l’inici de curs.

Per a qualsevol consulta o aclariment podeu adreçar-vos a l’assessor/a digital o gestor/a TIC del vostre territori.

Cordialment,
Joan Cuevas Expósito