Inventari – Equipaments

Un equipament (ordinadors, MiFi, etc.) pot tenir un dels següents estats (només un simultàniament):

• Per entregar: L’equipament està assignat a una persona, però encara no s’ha fet l’entrega física. El centre custodia l’equipament fins a l’entrega.
  • Entregat: L’equipament ha sigut entregat físicament a la persona. Aquest serà l’estat normal de funcionament de l’equipament. Aplica també en el cas que s’optin per custodiar els equips al centre fora de l’horari lectiu.
  • Reclamat: El centre demana al personal docent o a l’alumne o alumna que retorni l’equipament. Aquest estat es pot donar per les següents raons:
    • Jubilació de la personal docent
    • Persona interina que canvia de centre
    • Persona substituta que finalitza la substitució
    • Alumne o alumna que finalitza els seus estudis
    • Alumne o alumna que canvia de centre
    • Alumne o alumna absentista
    • Final de curs (a criteri del centre, el qual pot decidir si custodia els equipaments durant l’estiu o els cedeix a l’alumnat.)

Si la persona no retorna l’equip, passats uns dies (a criteri del centre) cal obrir una incidència a Remedy adjuntant la denúncia als mossos i canviar l’estat de l’equip a “Desaparegut” (vegeu estat “Desaparegut”).

• Disponible: L’equipament està físicament al centre i disponible per a noves assignacions.
  • Pendent de reparació: L’equipament té una incidència i està en procés de reparació.
  • Desaparegut: La persona notifica que l’equipament ha desaparegut (robatori, pèrdua) o no retorna un equip reclamat pel centre. El centre ha d’obrir una incidència al portal d’autogestió (Pautic, Remedy) a Avaria o mal funcionament Incidència amb un ordinador o Element d’aula CISE, problema: Pèrdua o Robatori. A la part superior del formulari d’incidència podeu trobar instruccions detallades.
  • No operatiu: L’equipament ha deixat de funcionar i no es repararà (casos no contemplats pel servei de manteniment: manipulació indeguda de l’equipament, vandalisme, etc.). Pot ser interessant mantenir aquest equipament a l’inventari per possibles reciclatges, etc.
  • Reinici fàbrica: L’equipament s’ha de netejar de dades mitjançant un reinici de fàbrica. Aquest estat és útil pels tècnics de camp a final de curs en el cas que s’habiliti la neteja programada.