Caixa d’Enginyers i la Generalitat de Catalunya signen un acord per impulsar i desenvolupar projectes de formació professional

La Direcció General de Formació Professional del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i la Caixa d’Enginyers signen a 7 d’octubre, un acord que oferirà finançament per promocionar i donar suport als ensenyaments professionals, des de projectes per a l’aprenentatge dels alumnes fins a pràctiques o formació dual en la mobilitat internacional.

Aquest primer conveni signat amb l’entitat de  Caixa d’Enginyers permetrà reforçar les següents línies d’intervenció:
– Projectes formatius en formació dual.
– Projectes formatius amb adquisició d’aprenentatges.
– Projectes per a l’aprenentatge de l’alumnat de formació professional.
– Projectes formatius que incorporin mobilitat internacional.
– Campionats Catskills.
– Premis i concursos organitzats per la Direcció General de Formació Professional.
– Projecte Alumni de la Direcció General de Formació Professional.
– Transferència tecnològica i de coneixement.
– Formació de l’alumnat de cicles formatius dels àmbits de l’administració, la gestió i el comerç, i d’altres que puguin estar relacionats amb el negoci bancari.
– Formació de professorat d’FP.
– Projectes per a la innovació i l’emprenedoria en la Formació Professional.
– Posar a disposició l’ús d’equipaments, de materials i d’experts.
– I altres accions que es puguin preveure, en funció de valoracions que eventualment pugui realitzar en funció de les necessitats o oportunitats que puguin establir-se en la Comissió de seguiment.