Concurs Nacional de Bones Pràctiques en centres docents

Es realitza una convocatòria per al reconeixement a aquells centres docents espanyols que imparteixin ensenyaments no universitaris del sistema educatiu, i que desenvolupin projectes educatius que contribueixin a la millora de la qualitat educativa. Dirigit  a projectes de centres docents d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional, Educació de Persones Adultes, Ensenyaments Artístics, Ensenyaments Esportius i Escola Oficial d’Idiomes.

– Foment de la Convivència Escolar.
– Ús de Tecnologies Aplicades a l’Educació.
– Educació Inclusiva.
– Desenvolupament de Competències de Lectoescriptura i les Alfabetitzacions Múltiples (audiovisual i mediàtica i informacional).
– Desenvolupament Sostenible.
– Salut Integral.
– Millora de l’Èxit Educatiu.

Termini de presentació de sol·licituds des del 01 de setembre de 2021 fins al 20 de setembre de 2021 a les 14.30.

Es reconeixerà, amb un import de 10.000 euros, un projecte per cadascuna de les categories i modalitats.

Més informació:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *