Deià Escola d’Art i Disseny col·labora amb Fundació ONCE i l’Hospital Sant Joan de Déu.

Deià Escola d’Art i Disseny col·labora amb l’Hospital Sant Joan de Déu i la Fundació ONCE amb els projectes “Petits Herois” i “Playable”,  respectivament.

El projecte “Playable” té per objectiu dissenyar un videojoc des d’una perspectiva inclusiva i per a fer-ho comptaran amb el mentoring i assessorament dels tècnics d’accessibilitat de la Fundació ONCE que ajudaran a dissenyar una experiència lúdica i, sobretot, atractiva i accessible per a tots els públics.

D’altra banda, el projecte “Petis Herois” ha consistit en la creació de personatges de ficció, basats en els nens i nenes de Hospital materno infantil Sant Joan de Déu de Barcelona. L’alumnat va realitzar un procés de treball per etapes i les fases del projecte van incloure la ideació, el desenvolupament i lliurament d’un personatge animat, amb els trets físic dels infants i amb un súper-poder, basat en la seva  personalitat. El projecte resultant és un projecte transversal dels mòduls Fonaments de la representació i l’expressió visual (disseny personatge), Mitjans informàtics (animació frame a frame i disseny d’assets) i Llenguatge i tecnologia audiovisual (postproducció i creació del vídeo final).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *