EmpresaFP inicia el curs 2023-24 participant a la jornada inaugural d’ImpulsFP

El programa EmpresaFP ha participat a la jornada inaugural d’ImpulsFP, aportant informació sobre el projecte AlumniFP.

El projecte AlumniFP té com a finalitat el manteniment de les relacions entre l’exalumnat i els centres educatius d’arreu de Catalunya. Aquells centres centres que així ho desitgin rebran l’assessorament necessari per implementar el projecte AlumniFP i poder aportar, així, informació al seu exalumnat sobre:

• Formació continuada i ocupacional
  • Xerrades i conferències de les tendències dels diferents sectors
  • Recursos per la recerca de feina, estades a l’estranger, voluntariat, activitats lúdiques
  • Emprenedoria

L’adreça electrònica de contacte és: alumnifp@xtec.cat ✍✔📧

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *