MakerFest 2021

El Makerfest  2021, que tindrà lloc el proper 21 de desembre, és un esdeveniment que es llança a tot l’alumnat d´FP del territori i selecciona a 50 alumnes per participar presencialment, des de Ca l’Alier, el centre d´innovació urbana de Barcelona, i també en una xarxa de 20 centres on més de 150 alumnes hi participaran de manera remota des del seu centre.
Aquest esdeveniment treballa la innovació, especialment el prototipatge, a través del llançament de 3 reptes de caràcter social. En aquesta edició, com a novetat important , es col.labora amb el centre d´innovació urbana, centrant els reptes en el món urbà, i especialment en l’àrea de l’alimentació, donat que Barcelona ha estat nomenada Capital Mundial de l’Alimentació Sostenible 2021.
Us animen a seguir-lo en línia a través de la pàgina web de l’esdeveniment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *