L’Institut Sant Feliu de Guíxols premia l’emprenedoria dels alumnes dels cicles formatius

El passat dijous  es va  fer entrega dels  premis a l’emprenedoria a través de diferents projectes presentats per l’alumnat .

L’entrega de premis va anar a càrrec  dels responsables de diferents associacions de comerciants, d’empresaris, ajuntaments i cambres de comerç, de Sant Feliu de Guíxosl, Platja d’Aro, Santa Cristina i Llagostera.

Una bona oportunitat per donar a conèixer el centre i  fer teixit entre els empresaris i comerciants.

El certamen ha premiat els millors projectes empresarials dels alumnes i exalumnes dels vuit cicles formatius impartits al centre.

Les iniciatives guanyadores es van  donar a conèixer el dijous passat, durant un acte que ha comptat amb la participació de docents, representants municipals, així com diversos organismes i institucions. En total s’han repartit 8 vals de 600 euros, provinents del programa Next Generation de la Unió Europea, per a bescanviar en els comerços locals.

S’han alçat amb el premi Luman Beauty to go del cicle de comercial, Clean away de gestió administrativa, Sí quiero d’estètica i bellesa, Random Meal d’instal·lacions elèctriques, Pepe’s Garage de manteniment de vaixells, Perruqueria Caet de perruqueria i cosmètica capil·lar, Ireshe & Go i Baby & Go d’educació infantil, i finalment, Ca la Betina d’administració i finances. Uns projectes que, segons l’Institut, “no solament cerquen el benefici, sinó que també presenten criteris socials, humans i mediambientals en la gestió empresarial.”