Bicentenari Josep Anselm Clavé

Cartell Bicentenari Josep Anselm ClavéDissabte, 20 d’abril de 2024, va tenir lloc a l’Auditori de Barcelona el concert commemoratiu del bicentenari del naixement del compositor Josep Anselm Clavé. És una iniciativa conjunta del Departament d’Educació i la Federació dels Cors de Clavé, en col·laboració amb el Moviment Coral Català i les principals associacions de conservatoris i escoles de música de Catalunya.

Hi van assistir unes 2000 persones entre autoritats, alumnat d’escoles de música i conservatoris de Catalunya (800), orquestres de conservatoris municipals de música de Barcelona i Manresa (100), ballarins exalumnes del Centre Artístic Superior d’Art Dramàtic Eòlia i famílies.

El cartell i gràfica del concert és disseny de la Bruna Rusiñol, guanyadora del Talent Creatiu i Empresa del curs passat. Actualment és exalumna de disseny gràfic de l’EA Illa, de Sabadell. També ha col·laborat un equip d’alumnes d’Il·lustració d’EA Massana, EA La Gaspar I Escola Groc en el muntatge de l’audiovisual que s’hi va projectar i que inclou vídeos fets en un Talent Creatiu i Empresa del curs 2022/23.