Art Experience

Logo Art ExperienceConvocatòria dirigida als alumnes de 2n dels cicles formatius de grau superior d’arts plàstiques i disseny de qualsevol família professional.

Els alumnes s’han d’enfrontar, des d’equips formats per perfils diversos (alumnat de diferents especialitats i de diferents Escoles d’Art) a un repte sobre un tema prèviament definit per part de la Institució/Empresa, i generar propostes de disseny d’un producte.

Cada grup ha de presentar un prototip o l’esbós d’una idea, no un producte acabat, ja que l’activitat es desenvolupa al llarg d’una única jornada de treball. Es valoren les idees originals sobre el tema plantejat, així com la iniciativa, el treball en equip i la capacitat de síntesi.

La jornada conclou amb la presentació per part de l’alumnat dels projectes i plans de treball per a la seva possible aplicació. L’empresa/institució selecciona el projecte que considera que reuneix de manera més efectiva els requisits plantejats.

Les jornades Art Experience apleguen gairebé una seixantena d’alumnes de les diverses Escoles d’Arts Plàstiques  i Disseny de Catalunya.

Edició 2024

CREC Sabadell: 13/2/24