Jornada de les Arts

La Jornada de les Arts, un esdeveniment multitudinari organitzat pel Departament d’Educació i l’Ajuntament de la ciutat, adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat per tal de donar a conèixer l’oferta educativa artística de l’entorn. Es realitzen tallers vinculats a la música, les arts plàstiques i les arts escèniques, per tal de viure en primera persona aquestes disciplines.

Curs 2023/24

El curs 2023/24 la Jornada de les Arts s’ha realitzat a Badalona, Sabadell i Lleida.

Vídeo de la jornada de Lleida 2024

Imatges de la jornada de Badalona 2024

Imatges de la jornada de Sabadell 2024

Curs 2022/23

Cartell de la Jornada de les Arts 2023El 28 de març de 2023 es va celebrar a la ciutat de Lleida la Jornada de les Arts, un esdeveniment multitudinari organitzat pel Departament d’Educació i l’Ajuntament de Lleida adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat per tal de donar a conèixer l’oferta educativa artística de la capital del Segrià. Més de 600 estudiants van poder fer tallers vinculats a la música, les arts plàstiques i les arts escèniques, per tal de viure en primera persona aquestes disciplines.

Mostra gràfica de la jornada Lleida 2023

Vídeo de la jornada Lleida 2023