EMPRESES
CREC COWORKING
Reconeixement: Giselle Molina. EA ILLA
Projecte: Disseny de façanes amb significat per a l’espai que CREC COWORKING té al Barri de Baró de Viver, Barcelona.
Argumentació de la comissió: Per la seva proposta de façana, creativa, simbòlica, i per la seva presentació molt específica, completa i detallada.
GRUP TAELUS/CANAL TARONJA TV
Reconeixement ex-aequo per a:
Judit Porras i Viktoriia Blagodyr. INS JAUME MIMÓ.
Pablo Foncubierta, Alba Segarra i Noa Doblas. EA EDRA.
Projecte: Crear careta, kayrons i cortineta del programa de Canal Taronja Central TV “Barra lliure” en el seu 25è aniversari.
Argumentació de la comissió:
Donem el reconeixement Ex-aequo a dos grups d’alumnes perquè hem vist que, un d’ells, el d’EA EDRA, ha anat més enllà de la idea inicial. Ha creat un slogan i ha donat la possibilitat d’adaptar a tenir careta amb 25 anys i sense. Es tracta d’una iniciativa original.
L’altre reconeixement ex-aequo serà per al grup de Cerdanyola, INS JAUME MIMÓ, que ha donat un caire nou al seu projecte convertint-lo en quelcom més que una careta: una promoció del programa.Valorem la seva originalitat.
PUNUMU, SL – DBAMBÚ®
Reconeixement: Projecte “SILVÀTICA”. Joan Francesc “Siscu” Caballé Barrera. EA ESARDI.
Projecte: Estructura de jardí per crear un espai d’ombra entre 4 i 6 m2
Argumentació de la comissió: Per la seva forma original, per la possibilitat d’enllaçar 2 o més mòduls i perquè creiem que és el treball que millor s’adapta al que demanàvem.
Menció: Projecte “ÒPTIC”, Míriam Martínez, Irina Gómez i Bianca Voina. EA REUS.
PUNUMU, SL – DBAMBÚ®
Reconeixement: Pol Montaño. Escola GROC.
Projecte: Entrada, transició i kyron per als vídeos del nostre canal de YouTube.
Argumentació de la comissió: Potser no és el treball més espectacular, però creiem que és el que millor es pot adaptar als nostres vídeos, per l’entrada curta i molt visual i un kyron dinàmic i clar.
COCKTAIL TIME BY GERARD RUIZ i ARTESANIA MARCÓ SL
Reconeixement: Projecte CEL ROGENT. Alina Sánchez-Blanco i Martí, Albert Jiménez i Rivas i John-Arnau Jarayseh Orgaz. EA MASSANA.
Projecte: Crear envasos per a còctels singulars, amb identitat; d’aquí que cal que siguin trencadors, tant en disseny -tot pensant que és convenient que sintonitzin amb el nom d’algun dels còctels a servir-, com pel material en què es poden produir.
Argumentació de la comissió: CEL ROGENT és un bol de ceràmica que crea un perfil de lluna creixent. En il·luminar-se la base es genera un efecte de posta de sol. Un efecte suggerent d’intimitat en el que l’usuari pren el cel a les mans. Valorem:
- La seva simplicitat i elegància, el seu disseny minimalista i innovador que, amb la incorporació d’un led com a element sorpresa, desperta els sentits i aporta calidesa.
- Per la seva viabilitat en el procés productiu.
- Per la composició dels elements, que aporta funcionalitat alhora d’utilitzar-la i facilita el seu emmagatzematge.
Menció:
- Jigger: Àngels Badia. EA JOSEP CASADÓ.
- El gran masturbador : Maëva Gonzalez Tona i Marcel Puig Gonzalez. EA MASSANA.
- Jardí botànic: Pau Manzano Macià i Aina Agulló Cabrol. EA MASSANA.
- L’emboirat: Gosta Borasino Marquès i Judit Molina Espina. EA MASSANA.
- El far de Cap de Creus: Mariona Velarde López, Georgina Serra Bonafonte i Mercè Marucci Compte. EA MASSANA.
- Paradís Empordanès: Lian Hai Vila Alomeda i Ashlly Sherllyn Castro Castañeda. EA
- Expresso de mitjanit: Knarik Hakobyan i Mencia Hana Ruiz Koike. EA MASSANA.
PORTAVENTURA WORLD
Reconeixement Ex-aequo:
- Shayel Salazar, Crystel Estrada, Paula Ruiz i Paula Lapuerta. INS ANTONI ALGUERÓ.
- Victor Esteve, Ainhoa Calderón, Marc Grau, Dídac Martínez, Ronald Salazar, Óscar Castro, INS ANTONI ALGUERÓ.
- Paula Retamosa, Aina Salvador, Carla Robles, Alba Consul. INS. ANTONI ALGUERÓ
Projecte: Proposta d’una capsula de marxandatge del 30é aniversari de PortAventura World
Argumentació de la comissió: Les propostes acompleixen amb les expectatives del negoci i amb una proposta gràfica que respecta la guia d’estil de PortAventura World. A més a més, mostren els valors i temàtica del parc d’una manera novedosa.
PORTAVENTURA WORLD
Reconeixement Ex-aequo:
- Eva Garcia, Ainhoa Canalejo, Alba Fàbregues, Josua Pérez, Maria Cinta Miralles. EA REUS.
- Maria Bonet, Júlia Garrofé, Jordi Masip, Gisela López, Berta Würth. EA REUS.
Projecte: Proposta de nou espectacle per l’àrea de Polynesia de PortAventura Park.
Argumentació de la comissió: Bones propostes que inclouen un guió prou detallat i amb una proposta d’escenografia realitzables i estan ben detallades.

