Documental sobre els escacs a l’escola

La comunitat Docents.cat ha elaborat un documental sobre els escacs a l’escola, el qual explica com es poden utilitzar els escacs com a eina educativa i dona a conèixer el programa Escacs a l’escola, impulsat pel Departament d’Educació i la Federació Catalana d’Escacs.

El documental es va gravar a l’Escola Martí Poch de l’Espluga de Francolí a finals del curs passat, i recentment se n’ha publicat el resultat final, el qual us animem a mirar i a compartir.

Des del programa Escacs a l’escola volem donar les gràcies a la Nati Bergadà per donar a conèixer els escacs com a eina educativa, així com a l’Escola Martí Poch, per la seva col·laboració en la realització del documental.

Gràcies també a Docents.cat per permetre’ns compartir el vídeo a la nostra pàgina web.