Escacs a l’escola participarà al Congrés “Escacs – educació – salut” que se celebrarà a Menorca

El programa Escacs a l’escola serà present en el II Congrés “Escacs – educació – salut” que es dura a terme a Menorca del 22 al 24 de març.

L’esdeveniment, el qual aplegarà experts en escacs educatius d’arreu del món, compta amb una àmplia oferta de xerrades entorn diversos temes relacionats amb els escacs, l’educació i la salut. El diumenge es duran a terme diferents tallers pràctics.

Les inscripcions ja estan obertes, i podeu consultar tota la informació entorn els ponents i la programació a l’adreça: https://congresodeajedrezmenorca.com/

Aquest esdeveniment, l’organització del qual està liderada per Olimpia Chess Academy, amb Pep Suárez al capdavant, compta amb el suport de la European Chess Union, la Federació Internacional d’Escacs i el Consell Insular de Menorca, entre d’altres.