IX Jornada d’Escacs i Educació de la Universitat de Girona

El dia 8 d’octubre es durà a terme la IX Jornada d’Escacs i Educació de la Universitat de Girona.

L’esdeveniment tindrà lloc a les instal·lacions de la Facultat d’Educació i Psicologia, des de les 9:30 del matí fins les 19:00h, i ja estan obertes les inscripcions.

Programa de la IX Jornada d’Escacs i Educació (8 d’octubre de 2022)

09:00h-09:30h_ Acreditació i recepció.

09:30h-10:00h_ Benvinguda i presentació de la Jornada.

10:00h-11:00h_ “Ajedrez, un juego para todos” a càrrec de la Sra. Míriam Monreal, coordinadora del programa de “Ajedrez en la Escuela”, de la comunitat d’Aragó.

11:00h-11:30h_ Pausa cafè.

11:30h-13:30h_ Presentació de diferents experiències d’aula.

• Escacs i Família a càrrec de la Sra. Cristina Reixach, mestra de l’escola Castellroc de Castellfollit de la Roca.
  • Aula Virtual a càrrec de la Sra. Marta Amigó, mestra de l’escola Martí Poch de l’Espluga de Francolí, vicepresidenta segona de la Federació Catalana d’Escacs i co-coordinadora del programa Escacs a l’Escola.
  • El Valor de les peces. Senar i parell a càrrec del Sr. Josep Serra, president del Club d’Escacs Gerunda i co-coordinador del programa d’Escacs a l’Escola.
  • Quelis d’escacs a càrrec del Sr. Xavier Muñoz, mestre de l’escola Sant Pau de Figueres.
  • Estratègies digitals aplicades als escacs a càrrec de la Sra. Cristina Correa i de la Sra. Cristina Cubero, mestres de l’escola Jaume Balmes del Prat de Llobregat.
  • Els escacs, joc/esport educatiu rei. Per què? a càrrec del Sr. Ricard Caballero, professor de secundària de l’Istitut Ridaura de Castell d’Aro.

13:30h-15:00h_ Dinar.

15:00h-16:30h_ Taller amb escaquers a càrrec de la Sra. Míriam Monreal.

16:30h-18:00h_ Presentació de l’Organització escolar del programa d’Escacs a l’Escola en l’horari lectiu.

• Escola La Llàntia de Mataró a càrrec del Sr. José Antonio Bueno.
  • Escola Antoni Gaudí de Santa Coloma de Gramanet a càrrec de la Sra. Maica Balbastre i del Sr. Eduard Figuerola.
  • Escola Jaume Balmes del Prat de Llobregat a càrrec de la Sra. Isabel Chacon.

18:00h- 18:30h_ Debat i conclusions.

18:30h-19:00h_ Cloenda.

♦ 📌 Més informació i inscripcions a la pàgina de la UdG (clica AQUÍ).