IX Jornada d’Escacs i Educació UdG – materials

El passat 8 d’octubre es va dur a terme la IX Jornada d’Escacs i Educació de la Universitat de Girona.

Durant tota la Jornada es van dur a terme diverses conferències i tallers entorn els escacs i l’educació, i la ponent central va ser Miriam Monreal, coordinadora del programa del Govern d’Aragó “Ajedrez a la escuela”, la qual va oferir la xerrada “Ajedrez, un juego para todos” i un taller pràctic.

També es van dur a terme diverses presentacions d’experiències a càrrec de Cristina Reixach (Escola Castellroc de Castellfollit de la Roca), Marta Amigó (Federació Catalana d’Escacs), Josep Serra (Federació Catalana d’Escacs), Xavier Muñoz (Escola Sant Pau de Figueres), Ricard Caballero (Institut Ridaura de Castell d’Aro), Cristina Correa i Cristina Cubero (Escola Jaume Balmes d’El Prat de Llobregat).

L’Observatori de la UdG ha posat a l’abast de tothom els materials de les ponències que s’hi van realitzar, els quals es poden trobar penjats a la seva pàgina web (clica aquí: MATERIALS IX JORNADA).