X Jornada d’Escacs i Educació a la UdG

El dissabte 7 d’octubre es durà a terme la X Jornada d’Escacs i Educació a la Universitat de Girona.

L’activitat, organitzada des de l’Observatori d’Escacs i Educació de la UdG, i en col·laboració amb l’ICE de la mateixa universitat, està adreçada a docents i monitors d’escacs interessats en l’àmbit dels escacs educatius.

Per a l’ocasió, es comptarà amb la presència de Maria Rodrigo, presidenta de la comissió Escacs i Dona de la Federació Espanyola d’Escacs, jugadora i doctora en psicologia.

També hi haurà altres ponents com Pere Duran, Josep Serra, Marc Pera o Jordi Gelis, entre d’altres.

Podeu consultar el programa d’activitats complet i l’horari previst clicant AQUÍ.

Encara sou a temps de formalitzar les vostres inscripcions!

Més informació i inscripcions al següent enllaç: INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ

RESUM D’ACTIVITATS PREVISTES:

• “Ajedrez para la vida” a càrrec de la Sra.Maria Rodrigo, presidenta de la comissió “Mujer y Ajedrez” de la FEDA.
  • Presentació de dos tallers treballats a la Fira d’Escacs Educatius a càrrec del Sr. Jordi Gelis, mestre de l’Escola Migdia de Girona.
  • El programa “Els escacs fan per tu” a càrrec del Sr. Pere Duran, professor de la Federació Catalana d’Escacs.
  • La Magia del Ajedrez, taller a càrrec de la Sra. Maria Rodrigo, presidenta de la comissió “Mujer y Ajedrez” de la FEDA.
  • “Per què els escacs i les aplicacions informàtiques es poden usar per fer matemàtiques. Aplicació a l’educació primària” a càrrec del Sr. Pablo Juan, professor de la Universitat Jaume I de Castelló.
  • Presentació de dos tallers treballats a la Fira d’Escacs Educatius a càrrec del Sr. Joan Casademont, mestre de l’Escola del Pla de Girona.
  • Anàlisi d’una partida d’escacs a càrrec del Sr. Josep Serra, co-coordinador del programa “Escacs a l’Escola”.
  • Estratègies d’acció tutorial a través de l’educació emocional i els escacs a l’aula de primària a càrrec del Sr Marc Pera.
  • Escacs i Matemàtiques a càrrec del Sr. Josep Serra, co-coordinador del programa “Escacs a l’Escola”.
  • Debat i conclusions