Formació del programa Escacs a l’escola per al curs 2022/23

Com cada curs, el Departament d’Educació ofereix cursos de formació per al professorat que estigui interessat en l’ús dels escacs com a eina educativa.

La formació és gratuïta per als mestres i professors, els quals podran escollir entre més de 30 cursos diferents aquest primer quadrimestre del curs.

Actualment, s’ofereixen 4 modalitats de formació diferents:

• Escacs a l’escola 1: Iniciació en la tècnica i estratègies dels escacs i la seva aplicació a l’aula.
  • Escacs a l’escola 2: Aprofundiment en la tècnica i estratègies dels escacs i la seva aplicació a l’aula.
  • Escacs a l’escola 3: Consolidació en la tècnica i estratègies dels escacs i la seva aplicació a l’aula.
  • Més escacs: Consolidació del programa dels escacs a l’escola mitjançant l’ampliació i actualització de la base teòrica.
    • Intercanvi d’experiències de l’aplicació dels escacs a l’escola.
    • Elaboració de recursos i de materials per als centres que participen en el programa.
    • Preparació de la trobada d’alumnes dels diferents centres que hi participen.

Les modalitats d’Escacs a l’escola 1, 2 i 3 són de 20 hores de durada (10h amb formador i 10h on-line).

La modalitat de Més Escacs té 15 hores de durada (10h amb formador, les quals són presencials o per videoconferència en alguns cursos, i 5h no presencials).

Podeu consultar el llistat complet de formacions que s’ofereixen al següent enllaç:

FORMACIONS del programa Escacs a l’escola 2022/23

Les inscripcions es podran dur a terme del 12 al 25 de setembre a través de la pàgina web de la xtec, podeu clicar AQUÍ per accedir-hi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *