CENTRES GEP ST APA

Aquest any ens estrenem com a nou ST a l’Alt Pirineu i Aran. Molts han estat els centres que han anat participant en els darrers anys en aquest programa d’innovació, un programa que té per objectiu augmentar la competència comunicativa de l’alumnat en les llengües estrangeres curriculars incrementant el grau d’exposició a aquestes llengües.

A través del programa s’impulsen accions innovadores en l’àmbit de l’organització curricular de les llengües estrangeres i en l’àmbit metodològic de l’ensenyament d’aquestes llengües. També es promou un aprenentatge actiu i significatiu per part de l’alumnat, basat en el treball cooperatiu i per projectes que integrin les TIC i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), en una avaluació orientada a l’aprenentatge, i en l’adquisició d’estratègies per a un aprenentatge autònom.

Actualment als ST APA participa:

En el programa GEP 1, en l’edició 2023-26:
Institut de Tremp (Tremp)

En el programa GEP 3, en l’edició 2021-24:
Institut Pere Borrell (Puigcerdà)

Al llarg de les diferents edicions, també han participat molts altres centres del nostre territori:

En l’edició 2019-22:
Escola Àngel Serafí (Sort)

En l’edició 2018-21:
Escola Garona (Vielha)
Escola Valldeflors (Tremp)

En l’edició 2017-20: