Trobada Pedagògica GEP 2021

El passat 27 de setembre vam celebrar, amb molt d’èxit i de manera telemàtica, la Jornada GEP de primer any. Tots els participants i equips directius dels centres de primer any van formar part d’una trobada on van poder obtenir més informació del programa GEP, de l’enfocament CLIL i del treball per projectes.

El Dr. Fernando Trujillo Sáez, doctor en Filologia Anglesa i professor titular del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Facultat d’Educació i Humanitats de Ceuta (Universitat de Granada) va delectar-nos amb la ponència Successful educational practices for a plurilingual generation.

A més a més, vam poder escoltar les inspiradores experiències de centres GEP de tercer any. Per tant, volem agrair la participació de l’Institut les Corts (Barcelona) i l’Escola Sant Julià (Sabadell).

Si voleu tornar a visualitzar la Jornada, fent clic aquí accedireu al vídeo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *