Webinar 6# 📚 Els itineraris de lectura, una eina per a la formació de lectors literaris a càrrec de Dra. Ana María Margallo

El pròxim dilluns 8 d’abril a les 18.00 h podrem gaudir de la presentació de la Dra. Ana María Margallo que ens compartirà idees i estratègies per crear itineraris de lectura a l’escola i ajudar l’alumnat a esdevenir lectors literaris autònoms progressivament.

Si no has rebut el correu del Servei de Llengües Estrangeres amb l’enllaç per a la sessió, si et plau, contacta amb nosaltres a l’adreça formacio.sle@xtec.cat.

Subscriu-te a la portada del NODES GEP i segueix-nos a Twitter @innovacioSLEO i @fle_sleo per estar al dia de les últimes novetats!

T’hi esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *