Els centres GEP3 al ST al Penedès

Al Servei Territorial al Penedès tenim dos centres educatius que han fet un llarg recorregut amb el programa d’innovació GEP i enguany fan el seu tancament.

A través del programa han impulsat accions innovadores en l’àmbit de l’organització curricular de les llengües estrangeres i en l’àmbit metodològic de l’ensenyament d’aquestes llengües, amb l’objectiu d’augmentar la competència comunicativa de l’alumnat en les llengües estrangeres curriculars incrementant el grau d’exposició a aquestes llengües.

Els dos centres que actualment, als ST al Penedès, participen i tancaran el programa són:

Programa GEP 3, en l’edició 21-24 hi participen: (color blau)

• Escola Pare Ramon Castelltort i Miralda d’Igualada
  • Institut Manuel de Cabanyes de Vilanova i la Geltrú

Al llarg de les diferents edicions, han estat diversos els centres que han participat i finalitzat el programa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *