Demà, dijous 21 de novembre, us esperem al quart webinar del II Cicle de Webinars “Nous Horitzons a l’aula” amb la participació de la Marina Mazón Busquets, professora de violí i música de cambra a l’IEA Oriol Martorell. La Marina ens presentarà el projecte AICLE Women composers que va idear i desenvolupar en el marc de la formació en línia The CLIL approach in secondary education del Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen del Departament d’Educació i Formació Professional de la Generalitat de Catalunya. El projecte posa el focus en aquelles dones compositores que no han vist mai reconegut el seu talent ni la seva contribució a la història de la música i guia l’alumnat en una aventura musical que culmina en un concert públic per celebrar la música d’aquestes dones compositores i retre’ls homenatge.
Si no heu rebut el correu del Servei de Llengües Estrangeres amb l’enllaç per a la sessió, si us plau, contacteu amb nosaltres a l’adreça formacio.sle@xtec.cat.
Subscriviu-vos a la portada del NODES GEP i seguiu-nos a Twitter @innovacioSLEO i @fle_sleo per estar al dia de les últimes novetats!



