Programa Emprendre amb Valors de Barcelona Activa

Primer premi al Projecte Ktring. Institut Provençana de L’Hospitalet de Llobregat. Felicitats Marc Isern, María Leyva, Daniel López i Laura García!

El dijous, 13/05/2021 ha tingut lloc la Gala Final del Programa Emprendre amb Valors de Barcelona Activa.

El programa ‘Emprendre amb Valors’, en el marc del Projecte de Vida Professional de Barcelona Activa, contempla diferents activitats complementàries amb un mateix objectiu: despertar l’esperit emprenedor de l’alumnat. Una de les activitats del programa consisteix en jornada de treball gamificada (hackató) on els alumnes han elaborat una peça audiovisual per comunicar el projecte que han desenvolupat.

Després de molts mesos de feina i havent passat un primer sedàs, avui els projectes finalistes feien la seva presentació final. El jurat segurament no ho ha tingut fàcil, ja que tots els projectes estaven molt treballats.

El primer premi ha estat pel projecte Ktring, que dóna resposta als ODS de l’agenda 2030 Fam Zero, Reducció de les Desigualtats i Producció i Consum Responsables, portat a terme per alumnes de primer any del CFGS de Comerç Internacional de l’Institut Provençana de L’Hospitalet de Llobregat.