FEM ELS PROJECTES MÉS GRANS

L’alumnat del CFGS de Laboratori d’anàlisi i control de qualitat de l’INS Provençana de l’Hospitalet i l’Esteve Terradas i Illa han arribat a acord de col·laboració intercentres vinculat al projecte Dynamic, la beguda energètica nascuda del projecte intercicles de l’Institut de Cornellà.  Gràcies a la col·laboració… Llegeix més»

EXTRAPOLACIÓ DE PROJECTES ENTRE CENTRES

Aquest dilluns hem començat amb molta il·lusió la primera prova pilot de la Unitat d’Impuls FP d’extrapolació de projectes. Ho hem fet amb el Confid Unlocked, projecte impulsat per docents de l’Institut Provençana de l’Hospitalet per donar suport al comerç local durant el confinament. El projecte va ser tot un èxit i per això vol donar-se a conèixer.

Aquesta primera edició arranca amb 10 centres, tots molt potents:

C. Arrels II

INS Baix Camp

INS Escola del Treball (Lleida)

INS Carles Vallbona

INS Cal·lípolis

INS Mare de Déu de la Mercè

INS Mediterrània

INS Pedralbes

INS Esteve Terrades i Illa

INS Cendrassos.

Estem convençuts que el treball en equip del professorat i el suport que tant l’Adrià Ramírez com la Míriam Castillo donaran a aquests centres faran que l’experiència sigui inoblidable.

Endavant companys!

I si Sant Josep hagués fet FP?

Avui, mentre contemplava l’escena del Naixement que tinc a casa meva, m’he fixat en la figura de Sant Josep. Recordant que la tradició ens conta que era fuster pensava…Si Sant Josep hagués viscut en aquesta època, hauria estat un estudiant d’FP? Hauria trepitjat alguna… Llegeix més»