qCampusFP#21

De l’1 al 7 de juliol, docents de tot Catalunya podran assistir en línia al campus d’estiu qCampusFP# 2021 organitzat per la Sub-direcció General de Programes i Projectes dins de la Direcció General d’FPiERE, aquest curs més internacional que mai amb ponents i participants d’arreu d’Europa.
El… Llegeix més»

Jornada de cloenda 28 de juny

El dia 28 de juny celebrarem la Jornada de Cloenda dels diferents Programes i projectes de la Formació Professional.
Una vegada més realitzem aquesta activitat, en línia, amb l’objectiu d’oferir l’oportunitat de compartir la tasca realitzada durant aquest curs, valorar els objectius assolits i plantejar-ne de nous.  I… Llegeix més»

El Departament d’Educació se suma a l’aliança entre Netmentora Catalunya i Fundació BCN Formació Professional per recolzar els projectes emprenedors que surten de la FP a través del premi FPconsolida.

L’aliança es realitza a través dels projectes d’innovació que integra ImpulsFP, la unitat d’innovació… Llegeix més»

LES BONES PRÀCTIQUES DE LA 2a Mostra ImpulsFP JA ESTAN A LA WEB

Durant els dies 11 i 12 de maig de 2021 es van presentar a la 2a Mostra d’ImpulsFP, 40 bones pràctiques de docents de formació professional. De diferents families professionals i diferents temàtiques. Projectes d’orientació, de metodologies, d’innovació….Us convidem a escoltar-les, són pocs minuts,… Llegeix més»

Projecte: Ús responsable de les xarxes socials i el mòbil. Un mini projecte en col·laboració CFGM Gestió Administrativa, anglès i ESO.

Institut Santa Eulàlia de Terrassa.

Aquesta activitat d’ensenyament aprenentatge s’emmarca als Mòduls Professionals del CFGM de Gestió Administrativa de Comunicació empresarial oral (MP01-UF1), Anglès tècnic (MP09-UF1) i Tecnologia i comunicacions digitals (MP07-UF1).

L’alumnat de 1er curs del CFGM de Gestió Administrativa ha realitzat un vídeo (en anglès) per informar a l’alumnat de l’ESO sobre l’ús de les xarxes socials i el mòbil.

L’alumnat ha dissenyat, dirigit i protagonitzat el vídeo orientat a l’alumnat de l’ESO en anglès, subtitulat en català.

També han dissenyat una enquesta prèvia per a l’alumnat de l’ESO per conèixer els hàbits que tenen amb el mòbil.

Un cop s’ha creat, s’han programat dues sessions amb les classes de 3er i 4rt de l’ESO.

L’alumnat de l’ESO ja havien contestat l’enquesta i l’alumnat de CFGM els hi presenten el seu vídeo.

Documents realitzats per l’alumnat de 1er curs de CFGM Gestió Administrativa:

ENQUESTA PRÈVIA

Presentació de l’estudi d’inserció laboral ensenyaments professionals 2020

• Esdeveniment:   Presentació Estudi d’Inserció Laboral dels ensenyaments professionals 2020
  • Organitzadors:  Departament d’Educació, Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i el Consell General de Cambres de Comerç de Catalunya.
  • Data: divendres 21 de maig a les 12:00 hores
  • Públic objectiu: Professorat d’FP.
  • Objectiu de l’acte: La catorzena edició de  la Presentació Estudi d’Inserció Laboral dels… Llegeix més»

Programa Emprendre amb Valors de Barcelona Activa

Primer premi al Projecte Ktring. Institut Provençana de L’Hospitalet de Llobregat. Felicitats Marc Isern, María Leyva, Daniel López i Laura García!
El dijous, 13/05/2021 ha tingut lloc la Gala Final del Programa Emprendre amb Valors de Barcelona Activa.
El programa ‘Emprendre amb Valors’, en el marc del Projecte de Vida Professional de Barcelona Activa,… Llegeix més»

LA RESACA DESPRÉS DE LA FESTA

Ja fa una setmana que van finalitzar les 24 hores de la innovació a Barcelona per Dualiza i amb l’adrenalina encara en el cos, dinava amb el seu l’artífex, Salva Campo. Comentàvem els darrers detalls d’una jornada que va… Llegeix més»