Inscripció a la 2a Mostra impulsfp

La 2a Mostra d’ImpulsFP aplegarà l’11 i 12 de maig per segon any consecutiu el talent i el valor de la Formació Professional a Catalunya: més de 40 bones pràctiques de docents de Formació Professional, projectes premiats en els diferents Serveis Territorials del Departament d’Educació de Catalunya i finalistes i premiats als millors projectes d’emprenedories i innovació de Catalunya.

Aquest esdeveniment online organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat amb el suport de Dualiza és una trobada que vol visibilitzar l’aportació social, econòmica i laboral dels alumnes i exalumnes d’FP.

Segons dades de l’Estudi del Departament d’Ensenyament, les persones graduades en cicles de formació professional a Catalunya tenen un percentatge d’atur molt inferior a la mitjana de desocupació juvenil.

Aquesta situació contribueix a l’increment de l’interès per a la Formació Professional per part de centres, professorat i alumnes com una gran opció de futur i de present.

Inscriviu-vos a la Mostra i descobriu el talent de l’FP. Ho podeu fer aquí: https://www.mostraimpulsfp.cat/

LA RESACA DESPRÉS DE LA FESTA

Ja fa una setmana que van finalitzar les 24 hores de la innovació a Barcelona per Dualiza i amb l’adrenalina encara en el cos, dinava amb el seu l’artífex, Salva Campo. Comentàvem els darrers detalls d’una jornada que va… Llegeix més»

PARTICIPACIÓ A LA 2a Mostra ImpulsFP

El termini per enviar bones pràctiques del professorat d’FP finalitza demà 20 d’abril.

Volem recordar que durant la 2a Mostra d’ImpulsFP a cada taula rodona hi haurà una selecció de professorat que exposarà la seva bona pràctica i les qüestions que puguin sorgir.

Cada bona pràctica podrà comptar amb la participació d’un/a alumne, que podrà explicar l’experiència en primera persona. La taula rodona tindrà una durada aproximada de 30-45 minuts, segons la franja horària, i el temps es dividirà entre els ponents.

Ens podeu fer arribar aquí la vostra bona pràctica.

Aquí també podeu consultar les bones pràctiques seleccionades a la 1a Mostra d’ImpulsFP.

Catskills s’inicien les proves !

Catskills són els Campionats d’FP de Catalunya, on el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, organitza i promou competicions de destreses (skills, en anglès) que constitueixen un valuós instrument divulgatiu de la Formació Professional i un mitjà per estimular a estudiants, professorat i… Llegeix més»