Projecte: Ús responsable de les xarxes socials i el mòbil. Un mini projecte en col·laboració CFGM Gestió Administrativa, anglès i ESO.

Institut Santa Eulàlia de Terrassa.

Aquesta activitat d’ensenyament aprenentatge s’emmarca als Mòduls Professionals del CFGM de Gestió Administrativa de Comunicació empresarial oral (MP01-UF1), Anglès tècnic (MP09-UF1) i Tecnologia i comunicacions digitals (MP07-UF1).

L’alumnat de 1er curs del CFGM de Gestió Administrativa ha realitzat un vídeo (en anglès) per informar a l’alumnat de l’ESO sobre l’ús de les xarxes socials i el mòbil.

L’alumnat ha dissenyat, dirigit i protagonitzat el vídeo orientat a l’alumnat de l’ESO en anglès, subtitulat en català.

També han dissenyat una enquesta prèvia per a l’alumnat de l’ESO per conèixer els hàbits que tenen amb el mòbil.

Un cop s’ha creat, s’han programat dues sessions amb les classes de 3er i 4rt de l’ESO.

L’alumnat de l’ESO ja havien contestat l’enquesta i l’alumnat de CFGM els hi presenten el seu vídeo.

Documents realitzats per l’alumnat de 1er curs de CFGM Gestió Administrativa:

ENQUESTA PRÈVIA

VIDEO