Premiats a la 3a edició del Metròpolis FPLab. Repte Circuit de Barcelona.Catalunya

El passat divendres 28 de maig alumnat de FP va tenir l’oportunitat de presentar a representants del Circuit de Barcelona la solució al repte proposat a la 3a edició del Metròpolis FPLab.

En aquest cas, l’equip anomenat Skynet Guys,  liderat per l’alumna Laura García Sotillos, de primer curs de Comerç Internacional de l’Institut Provençana de l’Hospitalet, ha resultat guanyador del concurs Metròpolis FP Lab.  La Gimcana del Circuit, s’ha presentat com a solució al repte plantejat per l’empresa en el marc del concurs.

Un cop més l’alumnat de FP demostren que amb iniciativa, empenta i il·lusió és possible dur a terme projectes exitosos.

Ara s’obre per davant un camí emocionant, en el què, gràcies a la beca guanyada es podrà fer realitat la Gimcana!

Moltes felicitats!

Web Fundació BCN Formació Professional