Primera reunió virtual de la xarxa 1 d’ActivaFP amb més de 50 centres!

El dia 31 de març es va fer la primera reunió virtual del programa activafp pels 54 centres del nivell 1. Aquestes centres estan dividits en les xarxes 1A coordinada per Anna Castelló de l’INS Carles Vallbona, 1B coordinada per en Jordi Cuesta del INS Baix CAmp, 1C coordinada per Fran Arrébola del centre d’estudis politècnics i 1D coordinada per Antonio Domingo del Centre d’Estudis Politècnics.

Es van crear quatre sales, una per cada xarxa i una cinquena xarxa on es podien consultar dubtes als coordinadors del programa. Així de 9-10 hores es van trobar els centres de la xarxa 1A, i progressivament fins les 13:00 hores es van anar fent la resta de reunions.

Durant la primera part de la reunió, els coordinadors del programa van donar la benvinguda als assistents i van presentar a Ferran Restrepo, com a nou coordinador adjunt del programa. Es van explicar a banda dels objectius de la reunió, les reunions i esdeveniments que es continuaran fent durant els següents mesos, També es va posar al dia als coordinadors dels centres sobre les formacions i assessoraments que es portaran a terme als centres. Es pot trobar tota la informació a l’enllaç https://view.genial.ly/5e7f2989aafed90da9a552fc/guide-activafp-31032020

A partir de les 13:00 h i fins les 14:30 h a la sala dels coordinadors del programa els coordinadors dels centres van poder fer consultes sobre les formacions internes de centres, les formacions del Departaments d’Educació en relació a metodologies actives a l’aula i els certificats d’innovació.

S’ha demanat la participació d’alumnat i ex-alumnat a la mostra d’impulsfp 12-13-14 de maig (serà una mostra de projectes del programes innovafp, activafp, orientafp, catskills) amb vídeos explicant com la nova metodologia feta servir pel professorat l’ha servit a la seva vida. A més a més es faran sessions amb taules rodones i s’ensenyaran bones pràctiques del professorat.

Aquí teniu algunes fotos de la reunió:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *