Accès al programa EmprènFP

Centres educatius amb ganes de desenvolupar una cultura emprenedora plena de valors professionals, que puguin estimular la creació d’un ambient on els estudiants puguin adquirir les eines suficients per crear, desenvolupar i implantar una activitat empresarial. Descobrir oportunitats i convertir-les en projectes emprenedors.

GRUPS D’INTERÈS:

Centres educatius: volem ajudar als centres en la creació d’un ambient favorable per desenvolupar les actituds emprenedores. Amb aquest programa es defineix quins són aquells instruments de què els centres s’han de nodrir per a poder fomentar l’emprenedoria.

Empreses: que cerquen nou talent i que poden trobar en l’alumnat d’FP tot el potencial creatiu d’alumnes que desenvolupen projectes.

Entitats i administracions: que volen realitzar promoció econòmica en el seu entorn i que en l’FP poden trobar l’aliat perfecte per donar l’impuls a l’esperit emprenedor de la zona.