Explorant nous horitzons d’emprenedoria a Catalunya! 

Les darreres setmanes, els coordinadors/es d’emprenedoria dels centres que formen part del programa EmprènFP van descobrir nous epicentres d’innovació a Catalunya.
A Barcelona vam iniciar la jornada a TeamLabs BCN, on vam conèixer la seva metodologia LEINN, un programa d’aprenentatge revolucionari que fomenta l’emprenedoria en equip. Va ser una experiència enriquidora que sens dubte ha inspirat noves perspectives sobre com podem fomentar l’emprenedoria als nostres centres. Seguidament, i també de la mà de l’assessor Jorge Ramos, vam visitar Barcelona Activa.

Per altra banda,en una altra jornada per a centres de les xarxes de Barcelona, vam fer visita a l’incubadora de StartUB i la Fundació Autoocupació, acompanyats de l’assessor Pedro Caro.

 

A Girona vam visitar l’Ateneu Cooperatiu, acompanyats de la Maribel Dominguez, la seva assessora territorial.

A Lleida vam realitzar la jornada a l’INS La Segarra, de la mà de la Pilar Palau, la seva assessora. Es van exposar diverses bones pràctiques dels centres que conformen la xarxa, i també, es va donar inici al Banc de Recursos que es crearà conjuntament entre totes les xarxes.

A Montblanc, els centres de la xarxa Tarragona i Terres de l’Ebre vam visitar Concactiva, acompanyats de la Marga Garcia, assessora de la xarxa.

Agraïm a tots els participants per formar part d’aquesta experiència única d’emprenedoria. Seguim treballant junts cap a un futur més innovador i emprenedor!

#EmprenFP #EmprenedoriaEducacional #TeamLabsBCN #BarcelonaActiva #Concactiva  #ImpulsFP