Jornada FP Institut Antoni Pous i Argila (Manlleu)

El dimarts 14 de novembre va tenir lloc la 7a Jornada d’FP a l’INS Antoni Pous i Argila (Manlleu), adreçada a l’alumnat de la família de Serveis a la Comunitat i la família d’activitats físiques i esportives. La Jornada d’FP de l’INS Antoni Pous i Argila és una magnífica oportunitat per tal que l’alumnat dels cicles formatius participin dels tallers i les xerrades que s’hi ofereixen. Professionals dels sectors corresponents i representants d’empreses i organitzacions de l’entorn comparteixen coneixements i experiències sobre la realitat laboral i la seva estreta relació amb la formació professional.

La benvinguda del matí va anar a càrrec de la Sònia Higueruelo (directora del centre), l’Arnau Rovira (alcalde de Manlleu) i la Maria Elhombre (Tècnica Prospecció Formació Dual a la Catalunya Central). Tot seguit, es va realitzar la conferència “Raons per Esforçar-se”, a càrrec de Pep Marí.

La benvinguda de la tarda va anar a càrrec de la Sònia Higueruelo (directora del centre), l’Arnau Rovira (alcalde de Manlleu), la Maria Elhombre (Tècnica Prospecció Formació Dual a la Catalunya Central) i en Pere Puig (Regidor d’Educació, Patrimoni Cultural i Agenda 2030 de l’Ajuntament de Manlleu). A continuació, es va dur a terme la conferència “Posa un discapacitat a la teva vida”, a càrrec de Marc Buxaderas.

Els valors de l’esforç i la superació personal, així com la voluntat que l’alumnat arribi a l’èxit educatiu i laboral i que entitats, empreses i la societat en general se’n puguin beneficiar, configuren el fil conductor de les ponències d’aquesta jornada.

Tant al matí com a la tarda es van dur a terme els següents tallers:

• Intel·ligència emocional – Marta Comas
  • Teràpia amb gossos – Mireia Pina
  • Taller de fisioteràpia i readaptació – Gerard Baulenas
  • Taller d’electroestimulació aplicada a l’àmbit de l’esport – Pol Lloveras
  • Taller de dramatització o comunicació – Abel Cobos
  • Taller d’esport adaptat – Jordi Molas
  • Taller de circ i inclusió – Pere Millan Gilbert
  • Taller “Mirar les addiccions i la salut mental de cara” – Mònica Sala i Ester Mendoza
  • Taller de percussió corporal – Santi Serratosa

Cliqueu l’enllaç per accedir al Site de la 7a Jornada FP