24 Hores d’Innovació Barcelona (2ª Edició)

El proper 15 d’abril tindrà lloc la jornada de 24h d’Innovació Barcelona (2ªEdició). Participaran 200 alumnes de Formació Professional de tota Catalunya en format online.

L’objectiu és concentrar tota la potència de creativitat de l’alumnat d’FP ( alumne major d’edat convidats a un centre d´Holanda i un de València que aporten 9 alumnes cadascun.) durant 24 hores, on hauran de idear, prototipar i presentar una solució a un dels 24 reptes proposats per empreses.

Reptes: seran de tota mena d’especialitat com per exemple màrqueting, informàtica, salut, fabricació, electrònica, automoció o química entre d’altres. I les solucions podran ser de tota mena, des de productes, software, serveis, creacions artístiques, etcètera. No hi ha límit a la vostra creativitat i originalitat.

Podeu consultar més informacions en el següent enllaç:

Molta sort a tots els participants!