Celebrem el dia de les biblioteques escolars

La biblioteca és recurs fonamental per a l’adquisició de les competències bàsiques i el desplegament dels continguts curriculars, i com un element clau en l’assoliment de l’hàbit lector, la competència informacional i l’adquisició d’aprenentatges autònoms.

La biblioteca escolar dels centres educatius és un espai de recursos on tant els alumnes com els professors, i tota la comunitat educativa en general poden trobar informació en diversos suports

Des del programa de biblioteques escolars,  ens fan arribar una proposta per tal de celebrar el dia de les biblioteques, que enguany es celebra el proper 24 d’octubre.

Visibilitzem les Biblioteques Escolars. #diadelesbiblioteques23