Mesures i suports universals en el marc d’una atenció educativa inclusiva

El decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu, defineix  l’atenció educativa a l’alumnat que comprèn el conjunt de mesures i suports destinats a tots els alumnes, amb la finalitat d’afavorir el seu desenvolupament personal i social, i avancin en l’assoliment de les competències de cada etapa educativa i en la transició a la vida adulta.

Aquestes mesures i suports han de garantir que els contextos escolars ofereixin les condicions d’aprenentatge necessàries per desenvolupar les fortaleses de l’alumnat; vetllar per la seva vinculació amb els aprenentatges i el grup, facilitar l’accés a l’aprenentatge i a la participació i assegurar el progrés de tot l’alumnat.

El Departament d’Educació, ha publicat un document amb el propòsit d’aportar orientacions i proporcionar elements als centres educatius per a la presa de decisions en la concreció de mesures i suports universals en el marc d’una atenció educativa inclusiva. Es fonamenta en la normativa actual, així com en els marcs conceptuals que orienten les línies de treball del Departament d’Educació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>