Convivència positiva

El servei Escola i Famílies ha obert un canal d’informació a través del web Convivència positiva on es recullen orientacions i estratègies que es duen a terme des del servei per millorar la convivència i el clima escolar en els centres educatius.

En aquest web hi ha un apartat específic referent al Projecte de convivència a més d’altres apartats que es desenvolupen amb el mateix objectiu de millora de la convivència i el clima escolar: #aquiproubullying, Enfocament restauratiu, Com acompanyem les famílies… Us animem a fer la subscripció per tal de rebre periòdicament les novetats que s’hi publiquen.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i compromís per la convivència i l’èxit educatiu de l’alumnat.