El Pla de suport individualitzat per a l’alumnat nouvingut

L’alumnat nouvingut ha de poder ser avaluat de totes matèries, en funció del seu progrés, a partir dels objectius marcats i de les adaptacions curriculars.

El pla de suport individualitzat (PI) és un document que recull les valoracions i la presa de decisions dels equips docents (amb la participació de la família i de l’alumne o alumna) sobre la planificació de mesures, actuacions i suports per donar resposta a situacions singulars de determinats alumnes en tots els contextos en què es desenvolupa el projecte educatiu. El contingut i l’elaboració del PI estan regulats pel Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.

Segons les orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat, tant a l’educació primària com a l’educació secundària obligatòria és prescriptiu elaborar el PI en el cas dels alumnes nouvinguts que s’incorporen tardanament al sistema educatiu a Catalunya i els alumnes que ja no assisteixen a l’aula d’acollida però que reben suport lingüístic i social per seguir el currículum amb el seu grup classe.

Avaluació Alumnat nouvingut_març22

Exemple_pi_aoe_eso