Les famílies, aliades de la lectura

Les famílies, aliades de la lectura és una crida perquè escoles, biblioteques, AFA i entitats socials liderin accions que incrementin el potencial de les famílies en la promoció de la lectura!

Des del programa LECXIT es fa una crida a escoles, biblioteques, AFA i entitats socials a reforçar la competència lectora i el gaudi per la lectura des de l’entorn familiar. Per a fer-ho posen a l’abast dels agents que treballen amb les famílies un model per millorar les capacitats parentals en la promoció lectora, per tal que les famílies es converteixin en les millors aliades de la lectura per als seus fills i filles.

US SUMEU AL REPTE? Explora la seva proposta!