L’escola de Bambú-Casa Àsia

L’Escola de Bambú, el projecte d’educació intercultural i inclusiu de Casa Àsia, va néixer en el curs 2003-2004 amb la voluntat d’apropar el continent asiàtic i la regió del Pacífic a la població escolar. La seva proposta educativa té com a objectiu general mostrar la riquesa del patrimoni social, cultural i artístic.

Us fem difusió de les activitats de la desena edició de l’Asian Film Festival Barcelona que ha seleccionat pel·lícules, en anglès o subtitulades a l’anglès, per al públic adolescent amb l’objectiu d’apropar-les al cinema asiàtic i la regió del pacífic.

Des de l’Escola de Bambú, el programa d’educació intercultural i inclusiva, volen animar els centres de secundària a aprofitar aquesta oportunitat per practicar anglès i conèixer diverses realitats que conviuen al mateix continent.

Estrenen un catàleg d’ activitats d’educació intercultural i inclusiva, on hi podreu trobar tota l’oferta de programes, tallers i activitats, des d’educació infantil fins a formació de persones adultes.