Catàleg d’activitats de l’Escola de Bambú (Casa Àsia)

La Casa Àsia estrena nou catàleg de les activitats d’educació intercultural i inclusiva on podreu trobar tota l’oferta de programes, tallers i activitats, des d’educació maternal fins a formació de persones adultes.

L’Escola de Bambú, el projecte d’educació intercultural i inclusiu de Casa Àsia, va néixer en el curs 2003-2004 amb la voluntat d’apropar el continent asiàtic i la regió del Pacífic a la població escolar, i té com a objectius generals:

• Mostrar la riquesa del patrimoni social, cultural i artístic del continent asiàtic.

• Fer néixer i créixer en l’alumnat l’interès sobre aquest continent i la seva gent, així com per conèixer les cultures d’origen dels seus companys i companyes de procedència asiàtica.

• Viure la diversitat cultural com a positiva i enriquidora.

• Educar en competències interculturals

Catàlegs d’activitats per etapes:

Infantil                                                        Primària                                  Secundària i Formació de persones adultes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *