Col.laboració de Casa Àsia en la XXIV Fira Exporecerca Jove

Coincidint amb els 20 anys de l’Escola de Bambú de Casa Àsia, un any més Magma, amb la col·laboració de Casa Àsia i institucions, universitats, centres de recerca i empreses, organitza l’Exporecerca Jove per animar estudiants de secundària que presentin els seus treballs de recerca de batxillerat.

L’Escola de Bambú ofereix:
  • Assessorament i acompanyament als estudiants que facin treballs de recerca relacionats amb la regió Àsia-Pacífic.
  • Encoratja i facilita la participació a l’Exporecerca Jove presentant TR d’alumnes de context sociocultural asiàtic, facilitant conjuntament amb Magna (entitat organitzadora) dues beques d’inscripció a l’Exporecerca Jove d’alumnes de les diàspores asiàtiques que hi vulguin participar i un cop els seus TR hagin estat seleccionats per MAGMA quedin exclosos per no poder pagar la inscripció.
  • Casa Àsia otorga 3 premis als millors TR de temes asiàtics presentats a l’exporecerca Jove un cop els seus treballs han estat acceptats pel Jurat de l’Exporecerca.