II Mostra de Poesia Plurilingüe de Casa Àsia

Per a la seva segona edició, el tema escollit, «els èxits», els petits i grans reptes personals aconseguits pels estudiants i famílies, ha fet aflorar la seva satisfacció per tenir l’oportunitat d’aprendre els idiomes de la societat d’acollida, per haver superat alguns dels reptes i dificultats de la immigració i haver pogut complir alguns dels seus somnis.

Els 23 centres educatius de secundària que han participat aportant 125 poemes plurilingües mostren, a més de la gran diversitat de llengües (majoritàriament asiàtiques) que conviuen a les nostres aules, la importància de reconèixer el repertori plurilingüe i cultural de l’alumnat en el seu procés d’aprenentatge en el context de l’educació inclusiva. Per això us convidem a gaudir d’aquesta experiència de comunicació plurilingüe.