III Mostra de Poesia Plurilingüe de Casa Àsia

El 21 de març és el dia Internacional de la Poesia i coincideix amb el dia  internacional per a l’eliminació de la discriminació racial. Reconèixer les llengües maternes i el repertori lingüístic del nostre alumnat és una manera de reconèixer les seves competències lingüístiques i culturals, de reconèixer-los en igualtat i lluitar per eliminar la discriminació racial també.

Per aquest motiu, la Casa Àsia us fa arribar dues propostes:

1- Els requisits per participar en la III Mostra de Poesia Plurilingüe de Casa Àsia amb el vostre alumnat de l’AA i aules ordinàries també.

Recordeu que el tema dels poemes d’aquest curs és: El primer dia…. i que en un sol poema han d’utilitzar totes les llengües que coneixen. Els poden fer en grup, parelles o individualment. Heu d’enviar-los abans de l’1 d’abril els poemes plurilingües escrits, la seva traducció escrita al català, castellà o anglès, acompanyats d’un àudio amb la lectura del poema on s’utilitzen les diferents llengües, una imatge (lliure de drets d’autor i un dibuix per acompanyar el poema). El correu de contacte é: illort@casasia.es. Amb els poemes que compleixin els requisits es farà el vídeo de la mostra d’aquest any.

2- El 21 d’abril, donat que coincideixen el dia de la Poesia i el dia de la Eliminació de la discriminació racial, us proposen un intercanvi de poemes entre les classes del centre on hi hagi poemes triats pels alumnes dels vostres centres de context cultural divers, de tal manera que al centre o entre aules intercanviïn poemes en diferents llengües asiàtiques, europees, africanes i americanes que agraden a l’alumnat i que els llegeixin cadascun en la seva llengua materna i si han estat musicats els podrien cantar si volen.

Convocatòria per a la III Mostra de Poesia Plurilingüe de Casa Àsia

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *