Resultats de la III Mostra de Poesia Plurilingüe de Casa Àsia

Des del 21 de març, Dia Internacional de la Poesia, fins al 23 d’abril l’alumnat, professorat i famílies de diversos orígens culturals de 30 centres educatius de Catalunya han compartit experiències sobre «Els seus primers dies. .», que ha estat el tema triat per a la III Mostra de Poesia Plurilingüe de Casa Àsia per a 2022.

Els resultats d’aquesta III Mostra de Poesia Plurilingüe els trobareu al següent enllaç:

Resultat de la III Mostra de Poesia Plurilingüe de Casa Àsia

Us volem agrair la vostra participació i engrescar als centres que no ho heu fet a plantejar-vos-ho pel curs vinent. La IV Mostra s’anunciarà  a finals de febrer 2023 i es presentarà pels voltants de Sant Jordi. Encara no hi ha tema per a les poesies plurilingües del curs vinent, però si us agrada la idea ja us podeu apuntar aquestes dates pel curs 2022-2023 treballar-ho amb el vostre alumnat.

Gaudiu de la mostra i compartiu-ho amb el vostre alumnat. La diversitat lingüística i cultural de l’alumnat i les seves famílies és una gran riquesa pels centres i pel país, i cal preservar-la i fer-la més visible.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *