La inclusió en l’educació fora escola al Vendrell

Les Activitats Extraescolars Inclusives són un programa impulsat pel Pla Educatiu d’Entorn (PEE), una aposta de l’Ajuntament del Vendrell i el Departament d’Educació de la Generalitat, conjuntament amb el teixit associatiu del municipi, que té l’objectiu de possibilitar l’accés a tots els infants i joves amb diversitat funcional a les activitats extraescolars del municipi durant tot l’any, curs escolar i períodes de vacances.

Visibilitzar els infants i les seves famílies, garantir i potenciar la seva participació en el municipi, cercant alhora que El Vendrell esdevingui més inclusiu, sensible i reconeixedor de la diversitat.

La iniciativa d’aquestes actuacions parteix d’una demanda ciutadana i del CEE Garbí a finals del 2019. En aquell moment va començar un procés que ha avançat imparable de la mà de l’Ajuntament del Vendrell i del desplegament d’una potent xarxa educativa i comunitària en el municipi.

És un procés que camina cap a la plena inclusió. Aquest és, ni més ni menys, el repte que ens proposem. Trobant recursos, suports, estratègies i sobretot intensificant el treball conjunt de la Tribu per superar els obstacles i les dificultats del dia a dia.

Més informació a l’enllaç

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *